Algemene Voorwaarden

Onze verkorte algemene voorwaarden zijn eerlijk, direct en open. Lekker kort en duidelijk, zonder moeilijke woorden. Liever de ingewikkelde versie lezen? Bekijk dan de saaie algemene voorwaarden.

1. Definities

We gebruiken geen moeilijke woorden. Voor ons is maar één definitie belangrijk:
1. Klant. Koning.

2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken

Hoi! Wij zijn Doggylicious. Als je ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:
Bel ons: 06-53915987
Whatsapp ons: 06 53 91 59 87
Mail ons: doggylicious.eerbeek@gmail.com
Schrijf ons: Oranje Nassauplein 24A, 6961 CJ Eerbeek
Volg ons:
twitter.com
facebook.com
instagram.com

3. Handige nummers:
Ons KvK-nummer: 52125343
Ons BTW-identificatienummer: NL002143765B70

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.

Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.

4. Het aanbod

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.

5. De overeenkomst

  1. We werken elke dag aan een veilige webomgeving. Kun jij met een gerust hart bij ons winkelen.
  2. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we je steeds op de hoogte, totdat je pakketje er is. Het zijn tenslotte jouw spullen.
  3. We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website. Bonnetje kwijt? Geen probleem. De digitale versie kun je terugvinden in je eigen account.

6. Herroepingsrecht

Soms werkt het gewoon niet tussen jou en je product. In dat geval kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden voor een retour. Heb je dat gedaan? Dan heb je nog eens 14 dagen de tijd om het retour te sturen. Wij hebben dan 14 dagen de tijd om je een nieuw product op te sturen of jou je geld terug te betalen.

7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

Pak je pakket netjes uit (zodat het in de originele verpakking terug gestuurd kan worden) en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld of helemaal geen geld voor het product terugkrijgt.

8. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren

Heb je binnen 14 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:

  1. we sturen je een bevestiging van je aanvraag;
  2. we sturen je een nieuw product binnen 14 dagen of je ontvangt je betaling binnen 14 dagen terug.

9. Verzendkosten bij retourneren

Indien je iets terug wil sturen, zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Deze bedragen gemiddeld €7,25.
raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

10. Wat je niet kunt retourneren

Sommige producten kun je helaas niet terugsturen:

  1. Producten die volgens de specificaties van de klant gemaakt zijn.
  2. Producten waar je huisdier aan heeft geknaagd of gekrabd.
  3. Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  4. Hygiënische producten of producten met een gezondheidsrisico waar de verzegeling van verbroken is.
  5. Producten met een beperkte houdbaarheid.
  6. Kranten, tijdschriften of magazines.
  7. Audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur met verbroken verzegeling.
  8. Overeenkomsten gesloten tijdens een openbare veiling.
  9. Speciaal bestelde en op verzoek gemaakte taarten en/of pupcakes
  10. Producten met een beperkte houdbaarheid
  11. Diensten van onze partner Doggylicious Eerbeek

11. De prijs

  1. Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Zie ook artikel 4.
  2. Alle prijzen zijn inclusief btw.

12. Nakomen beloftes en garantie

  1. We doen wat we beloven. En we zijn altijd eerlijk tegen je. Zie ook artikel 4.
  2. Jij hebt recht op een goed product. Punt. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Tenzij we dat niet genoeg vinden: dan krijg je extra garantie. Als dit het geval is, zetten we dat altijd op de productpagina.

13. Bezorging en uitvoering

  1. We doen ons uiterste best om jou en je viervoeter blij te maken.
  2. We proberen je bestelling binnen 1-5 werkdagen bij je thuis te hebben. Gaat een product er langer over doen? Dan zullen we dit op de product pagina vermelden. Duurt het onverhoopt langer dan 30 werkdagen en wil je het product niet meer hebben? Dan krijg je de betaling zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen teruggestort.
  3. In principe geldt: als je het op onze website kunt bestellen, kunnen we het leveren. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag je natuurlijk altijd ruilen.
  4. Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

14. Betaling

  1. Betaling gebeurt altijd direct bij het afrekenen. Tenzij er een storing is bij onze betalingspartner, dan zullen we je vragen het bedrag vooruit op onze bankrekening te storten.
  2. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.
  3. Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

15. Klachten

  1. Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend. We gaan dit zo snel mogelijk voor je oplossen.
  2. Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
  3. Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

16. Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
  6. Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
  7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

17. Geschillen

Komen we er écht niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel. Dat zouden we echt heel jammer vinden. Maar we respecteren je keuze.

18. En dan dit

Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.